شرکت توزیع نیروی برق استان یزد
انتخاب قالب گرافیکی

شرکت توزیع نیروی برق استان یزد

+ 12px -
رضایت مردم ، هدف اصلی خادمین مردم در صنعت برق است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت : هدف اصلی خادمین مردم در صنعت برق ، رضایت مردم است و نقش پیمانکاران را نمی توان در افزایش آن نادیده گرفت.

به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ، مهندس محمدرضا صحتی در نشست با پیمانکاران ، هدف اصلی را رضایت مردم دانست و گفت : کاهش خاموشی به میزان یک دهم کشوری  در جهت افزایش رضایت مندی مردم در حوزه بهره برداری انجام شده اما اجرای صحیح پروژه ها با رعایت ضوابط در بخش پیمانکاری هم بسیار موثر است.

وی حمایت از تولید داخل استان یزد و بهره گیری از توانایی های صنعت گران دارالعباده را با اهمیت خواند و گفت : در سال های گذشته هیچ کارگاه تولید تیر گرد در یزد وجود نداشت اما در سال جاری سه کارگاه تیرسازی به ساخت تیرگرد تجهیز شدند.

این مسئول در صنعت برق افزایش کیفیت تجهیزات در صنعت برق را مهم دانست و افزود: استفاده از تیرگرد در پروژه های جدید به دلیل کاهش میزان خوردگی و سقوط تیر اهمیت بسزایی دارد.

وی جمع آوری نخاله ها و پاک سازی محل انجام پروژه را به عنوان یک ضرورت مطرح و خاطرنشان کرد :سرعت عمل و دقت نظر در کار ، با رعایت کامل نکات ایمنی لازمه فعالیت  در بخش پیمانکاری است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد، وقت شناسی و برنامه ریزی در اجرای فعالیت ها را مهم برشمرد و تاکید کرد : لغو و یا تاخیر بدون هماهنگی توسط پیمانکار مستلزم صرف زمان و هزینه است و توجه آنان به این موضوع کمک شایانی را برای رسیدن به اهداف خواهد داشت.

در این نشست معاون برنامه ریزی ،  مدیر امور مهندسی و برخی از پیمانکاران به بیان برخی مسائل و مشکلات پرداختند.

 



کد خبر : 1386   |  تاریخ ارسال خبر :  1397/10/11 - 53 : 03 قبل از ظهر
گروه خبری: عمومی   |  تعداد بازدیدکنندگان خبر: 5316

نظر شما در مورد این مطلب

شرکت توزیع نیروی برق استان یزد
شرکت توزیع نیروی برق استان یزد
شرکت توزیع نیروی برق استان یزد
شرکت توزیع نیروی برق استان یزد