شرکت توزیع نیروی برق استان یزد
انتخاب قالب گرافیکی

شرکت توزیع نیروی برق استان یزد

+ 12px -
همایش مدیران روابط عمومی های استان یزد با رویکرد مدیریت مصرف برق برگزار شد


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت : معماری افکار،‌ ترویج فرهنگ صحیح مصرف به زبان ساده و قابل فهم برای عامه مردم و همسو کردن مردم در امر مدیریت مصرف انرژی با مشارکت روابط عمومی ها  سریع تر و ممکن خواهد شد.

 

به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ، مهندس محمدرضا صحتی در همایش مدیران روابط عمومی نهادها و ادارات استان که با رویکرد مدیریت مصرف برق برگزار شده بود ، به نقش روابط عمومی ها در فرهنگ سازی الگوی مصرف اشاره داشت و گفت : معماری افکار،‌ ترویج فرهنگ صحیح مصرف به زبان ساده و قابل فهم برای عامه مردم و همسو کردن مردم در امر مدیریت مصرف انرژی با مشارکت روابط عمومی ها  سریع تر و ممکن خواهد شد.

وی  با تاکید بر مدیریت تقاضا و تغییر الگوی مصرف توسط روابط عمومی ها  ،  افزود: برای مدیریت مصرف انرژی باید سبک زندگی مردم تغییرکند و اجرای این ضرورت به دلیل تخصص فرهنگ سازی در روابط عمومی ها مهم و حیاتی است.

 

این مسئول در صنعت برق ، داشتن برنامه و کار سیستمی در روابط عمومی ها را به عنوان یک نقطه مثبت اعلام کرد و تاکید کرد : روابط عمومی ها می توانند استراتژی آینده را تعیین و برای رسیدن به اهداف سازمان خود برنامه ریزی کنند و در بحث مدیریت مصرف نیز این کار برای روابط عمومی ها پیچیده نیست.

وی با اشاره به اهمیت وجود روابط عمومی  در ارتباط موثر با مردم اذعان کرد : کار روابط عمومی ، تعامل و گفتگو با مردم و استفاده از  همه ظرفیت های رسانه ای برای شفاف سازی فعالیت ها است.

این مسئول در صنعت برق در بخش دیگری از سخنان  از مدیران و کارشناسان روابط عمومی ها خواست با مصرف بهینه برق به خصوص در ساعات پیک بار روز استان " ساعات 14-12 و ساعات پیک شب  24-20 در تامین برق مطمئن ، صنعت برق را همراهی کنند.

وی با اشاره به افزایش مصرف برق به دلیل رشد استفاده مردم از سیستم های سرمایشی غیرمتعارف ، متذکر شد: تعداد کنونی مشترکان توزیع برق استان 643 هزار و 522 مشترک است که بیشترین آمار آنها مربوط به بخش خانگی با 522 هزار و 272 و بخش تجاری با 86 هزار و 267 مشترک است.

 

مهندس صحتی در ادامه با بیان کاهش 60 درصدی آب پشت سدهای کشور و تاثیر آن بر آب و برق مناطق مختلف گفت: به همین دلیل امسال ، تابستان سختی برای وزارت نیرو در تامین انرژی کشور پیش روست از این رو نیازمند همکاری مردم هستیم.

 

در این همایش مهندس محمدمیرشمس ، مدیر دفتر مدیریت مصرف نیز به بیان راهکارهای عملی بهینه سازی مصرف اشاره داشت .

شایان ذکر است ، سید بهادر بهادری ، استاد علوم ارتباطات نیز در خصوص شیوه های فنون مذاکره با رسانه ، مطالبی را بیان کرد.

 



مرجع خبر : دفتر روابط عمومی  |  کد خبر : 1472   |  تاریخ ارسال خبر :  1397/04/16 - 54 : 01 قبل از ظهر
گروه خبری: مدیریت مصرف   |  تعداد بازدیدکنندگان خبر: 2580

نظر شما در مورد این مطلب

شرکت توزیع نیروی برق استان یزد
شرکت توزیع نیروی برق استان یزد
شرکت توزیع نیروی برق استان یزد
شرکت توزیع نیروی برق استان یزد