شرکت توزیع نیروی برق استان یزد
انتخاب قالب گرافیکی

شرکت توزیع نیروی برق استان یزد

+ 12px -
توزیع نیروی برق استان یزد ، رتبه نخست حوزه صیانت از حقوق شهروندی را کسب کرد

 

شرکت توزیع نیروی برق استان یزد از بین دستگاه­هاي استان، با کسب 97 امتیاز، رتبه نخست در حوزه صيانت از حقوق شهروندي وحريم امنيت عمومي را برای پنجمین سال متوالی از آن خود كرد.

 

 

به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ، مهندس محمدرضا صحتی ،  مدیرعامل این شرکت در تشریح 9 محور  ارزیابی بیان کرد : این محورها شامل تعيين سیاست ها و راهبردهای  اجرايي صيانت از حقوق شهروندي،آموزش و توانمندسازي مديران و كاركنان‌، اطلاع رساني و آگاه سازي شهروندان، پيشگيري از تضييع حقوق شهروندان، ارتباط با  مردم و توسعه خدمات الكترونيكي، روان سازي قوانين و مقررات، فضا سازي و تبليغات محيطي، تشويق و ترغيب و پايش و بررسي و ارزيابي  وضعيت حقوق شهروندي در مدیریت های برق بوده است. 

 


وی  سیاست اصلی صنعت برق را مبتنی بر  مشتری مداری ،  حفظ حقوق مشترکین با  آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بروز برشمرد و گفت : راه اندازی میزخدمت الکترونیک و حضوری، ایجاد کانال های ارتباطی در محیط مجازی، راه اندازی نرم افزارهای تلفن همراه و سامانه های متنوع خدمت رسانی از جمله اقداماتی بود که در رسیدن به اهداف ما صورت گرفت.

 

 

 

این مسئول در صنعت برق تبدیل شدن به سازمانی شنوا با استفاده از ابزارهای متنوع در حوزه مشتری مداری را ضروری خواند و افزود :  با استقرار  سامانه الکترونیک یکپارچه نظرسنجی مبتنی بر GIS ،  راه اندازی بخش صدای مردم در سامانه 121 و اجرای پروژه افکارسنجی سالیانه از ذینفعان ، فعالیت های بسیار خوبی در این بخش انجام شده است.

 

 

 

مهندس صحتی ، استفاده از ظرفیت­های رسانه­ های دیداری و شنیداری، دیجیتال و مکتوب، بهره گیری از ابزارهای الکترونیکی نظیر: نظرسنجی، رسیدگی به شکایات و اطلاع رسانی، جزء دیگر فعالیتهای شاخص در ارتقاء حقوق شهروندی  نام برد.

وی اضافه کرد :  مهندسي مجدد شكايات مردمي با استفاده از نرم افزار براي  نخستین بار در سطح شرکت های توزيع نيروي برق كشور از اقدامات مهم این شرکت در حوزه فناوری های نوین و خدمت رسانی به مردم بوده است.

 

این مسئول یادآور شد : فراهم کردن دسترسی آسان مردم به مراکز ارائه خدمات در افزون بر 80 دفتر پيشخوان دولت   و آسان شدن خدمات دولتي به مردم از طريق الكترونيكي كردن خدمات از مهم ترین برنامه های اجرا شده در سال های اخیر است.

 

 

 

این مسئول به راه اندازی نرم افزار اندرویدی همراه برق  اشاره داشت و گفت : در حال حاضر شهروندان یزدی به راحتی می توانند میزان بهاء  برق مصرفی، پرداخت قبض و بسیاری از فعالیت ها را بدون مراجعه به امورهای برق انجام دهند.

 

 

 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد نظارت و پيگيري دفاتر پيشخوان و رتبه بندي آنان از نظر سطح كيفي، تدوین و اطلاع رسانی منشور حقوق شهروندی ویژه شرکت، دوره های آموزشی متنوع شیوه های رفتار با مراجعین و مشترکین  و بازرسي مستمر از روند اجرايي فعاليت ها در حوزه مشتركين را دیگر فعالیت های موثر در حوزه صیانت از حقوق شهروندی عنوان کرد.

 

 



مرجع خبر : دفتر روابط عمومی  |  کد خبر : 1534   |  تاریخ ارسال خبر :  1397/07/28 - 50 : 12 بعد از ظهر
گروه خبری: اخبار برگزیده   |  تعداد بازدیدکنندگان خبر: 1409

نظر شما در مورد این مطلب

شرکت توزیع نیروی برق استان یزد
شرکت توزیع نیروی برق استان یزد
شرکت توزیع نیروی برق استان یزد
شرکت توزیع نیروی برق استان یزد