شرکت توزیع نیروی برق استان یزد
انتخاب قالب گرافیکی

شرکت توزیع نیروی برق استان یزد

راهبرد مشارکت
+ 12px -

 

شرکت توزیع نیروی برق استان یزد در راستای انجام ماموریت خود وکسب رضایت مردمی و بهبود مستمر خدمات، همواره درصدد دریافت بازخوردهای مردمی و جلب مشارکت‌های آنان می باشد
در همین راستا  و در حرکت به سمت تبدیل شدن به سازمانی شنوا این شرکت موظف است که نسبت به اخذ نظرات، پیشنهادات، انتقادات و شکایات مردم و صاحب نظران در حوزه خدمات برق، از طرق مختلف اقدام نماید.
این شرکت خود را موظف می داند تا کلیه بخشنامه ها، آیین نامه ها، دستورالعمل ها و ضوابط اجرایی و غیره را از طریق درگاه الکترونیک خود جهت اطلاع و استفاده در دسترس عموم قرار دهد و پیشنهادها و نظرات مردم  و همچنین شکایات مردمی  را  از درگاه های مرتبط اخذ نماید

 


 

 

 

راهبرد مشارکت شرکت توانیر

راهبرد مشارکت شرکت توزیع نیروی برق استان یزد

 سامانه نظرسنجی

پرسش و پاسخ

دریافت سامانه پیشنهادات

سامانه ثبت و پیگیری شکایات

تماس و درخواست ملاقات با مدیر عامل

 تاریخ بروزرسانی:  مرجع:

 

تعداد بازدید کنندگان : 2,377

star ratingstar ratingstar ratingstar ratingstar rating
شرکت توزیع نیروی برق استان یزد
شرکت توزیع نیروی برق استان یزد
شرکت توزیع نیروی برق استان یزد
شرکت توزیع نیروی برق استان یزد