شرکت توزیع نیروی برق استان یزد
انتخاب قالب گرافیکی

شرکت توزیع نیروی برق استان یزد

+ 12px -
سعه صدر و بهره گیری از شیوه های ارتباطی در وصول مطالبات مهم است

 

 

 

 

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد تاکید کرد: سعه صدر در وصول مطالبات ضمن کاهش تنش های رفتاری ، در بهبود  وضعیت وصولی تاثیرگذار است.

به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ، مهندس آرش نواب در جمع مدیران مدیریت های برق و روسای حوزه مشترکین شهرستان و نواحی با تاکید بر اهتمام به افزایش میزان وصولی  ، افزود :  آشنایی کردن مردم  با  فرآیندها و بیان قوانین صنعت برق در برخی از موارد باعث کاهش گلایه های شهروندان شده و از بروز تنش های رفتاری جلوگیری می کند.

 

 

 

 

 

وی با تاکید بر وصول مطالبات کارخانجات ، مجتمع های دولتی و صنعتی استان ،  اضافه کرد : به جای قطع برق مشترکین از ابزارهای ارتباطی مناسب برای وصول مطالبات بهره ببرید و حرمت و شخصیت شهروندان را حفظ کنید.

 

 

 

 

 

این مسئول ارائه تصویر خوب و شایسته از خدمات خادمین صنعت برق به مردم در افکار عمومی و ایجاد ذهنیت مثبت در مشترکین  را حائز اهمیت خواند.

مهندس نواب راستگویی ، صداقت در رفتار و گفتار  و امین مردم بودن در این عرصه را دارای اهمیت مضاعف بیان کرد و گفت : وصول مطالبات  مستلزم داشتن دانش ارتباط موثر با ارباب رجوع و هنر برقراری یک ارتباط دو سویه است.

 

 

 

 

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد با اشاره به اهمیت آراستگی اخلاقی و ظاهری در ارتباط با مردم ، تاکید کرد : تعهد و مسئولیت پذیری لازمه کار وصولی است اما به هیچ عنوان نباید قطع برق به عنوان نخستین راهکار تلقی شود.

 

 

 

 

 

وی یادآور شد : اگر شرایطی غیر از قطع برق مشترکین بد وصول وجود ندارد ، حتما این موضوع با هماهنگی مدیرعامل یا مدیر مدیریت برق صورت گیرد.



مرجع خبر : دفتر روابط عمومی  |  کد خبر : 1751   |  تاریخ ارسال خبر :  1398/10/01 - 13 : 13 بعد از ظهر
گروه خبری: عمومی   |  تعداد بازدیدکنندگان خبر: 883

نظر شما در مورد این مطلب


شرکت توزیع نیروی برق استان یزد
شرکت توزیع نیروی برق استان یزد
شرکت توزیع نیروی برق استان یزد
شرکت توزیع نیروی برق استان یزد