شرکت توزیع نیروی برق استان یزد
انتخاب قالب گرافیکی

شرکت توزیع نیروی برق استان یزد

+ 12px -
در آیین تجلیل از مامورین قرائت و وصول مطرح شد : چهار میلیون صورتحساب برق در سال 97 توزیع شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت :  نقش حساس مأمورین قرائت کنتور ، به عنوان سفیران شرکت توزیع برق در ارتباط با مشترکین را نباید نادیده گرفت.

 

به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ، مهندس آرش نواب در آیین تجلیل از مامورین قرائت و وصول مطالبات ، با اشاره به نقش حیاتی مامورین در ارتباط بی واسطه و مستمر با مشترکین ، افزود: در سال گذشته حدود 4 میلیون صورتحساب برق صادر و توزیع شد و رقم ابطال کنتور به  عدد 50 در ده هزار رسید.

 

وی اهتمام به افزایش وصولی را عامل کلیدی در افزایش سطح خدمات شرکت به مشترکین دانست و گفت :ارائه تصویر خوب و شایسته از خدمات خادمین صنعت برق به مردم در افکار عمومی و ایجاد ذهنیت مثبت در مشترکین  بر عهده این قشر خدوم است.

 

او از مامورین قرائت به عنوان آینه و تجلی سازمان نام برد و گفت : شیوه برخورد و رفتار مامورین قرائت و وصول مطالبات از لحاظ سازمانی ، عرفی و اجتماعی برای شرکت بسیار مهم و حائز اهمیت است.

این مسئول آنان را به نفرات صف اول خدمت رسانی شرکت تعبیر کرد و افزود: رفتار مناسب ، رابطه حسنه با مردم ، عزت نفس و اخلاق نیکو از خصایص  اصلی  مامورین قرائت به شمار می رود.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد اذعان کرد : راستگویی ، صداقت در رفتار و گفتار  و امین مردم بودن در این عرصه از اهمیت مضاعفی برخوردار است.

 

 

پیش از این سخنان مدیر دفتر نظارت بر خدمات مشترکین ، مدیر لوازم اندازه گیری ، مدیر دفتر مدیریت مصرف برق ، مدیر نظارت بر فروش و وصول مطالبات  و مدیرعامل شرکت تامین اتیه صبا در خصوص نکات مهم مامورین ، مطالبی را بیان کردند.



مرجع خبر : دفتر روابط عمومی  |  کد خبر : 1635   |  تاریخ ارسال خبر :  1398/02/07 - 16 : 02 قبل از ظهر
گروه خبری: عمومی   |  تعداد بازدیدکنندگان خبر: 999

نظر شما در مورد این مطلب


شرکت توزیع نیروی برق استان یزد
شرکت توزیع نیروی برق استان یزد
شرکت توزیع نیروی برق استان یزد
شرکت توزیع نیروی برق استان یزد