شرکت توزیع نیروی برق استان یزد
انتخاب قالب گرافیکی

شرکت توزیع نیروی برق استان یزد

+ 12px -
الکترونیکی شدن خدمات ، گامی برای افزایش رضایت مردمی است

قائم مقام مدیرعامل در برق شهرستان گفت : در حال حاضر بسیاری از خدمات از طریق وب سایت و به صورت الکترونیکی انجام شده که ضمن کاهش هزینه و وقت ، رضایت مردمی را افزایش داده است.  

به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ، مهندس امیر ابویی در حاشیه برپایی میزخدمت در نماز جمعه شهرستان یزد ؛   بیان کرد : شهروندان به سهولت می توانند بسیاری ازخدمات مورد نیاز خود در خصوص اطلاعات صورتحساب را از طریق وب سایت دریافت و ضمن مشاهده سوابق مصرف ، قبض خود را پرداخت کنند.

وی اضافه کرد : خدمات فروش و دیگر خدمات پس از آن به صورت غیرحضوری از طریق وب سایت شرکت توزیع نیروی برق قابل دریافت است و این درحالی است که پیش تر این خدمات فقط توسط 80 دفتر پیشخوان دولت در سطح استان انجام می شد.

مهندس ابویی متذکر شد : با استفاده از سیستم اطلاعات مکانی ، بدون نیاز به حضور فیزیکی در محل بازدید انشعاب انجام شده و زمان واگذاری به کمتر از  3 روز کاهش یافته است.

وی تبیین عملکرد حوزه فناوری اطلاعات و دیسپاچینگ در سال های اخیر برای افزایش رضایت مندی مشترکین را از دیگر فعالیت ها عنوان کرد و گفت : آگاهي بخشي بیشتر به احاد جامعه از خدمات الکترونیک ، توسعه كاربردهاي فناوري اطلاعات در صنعت برق، كاهش مراجعات مردمي به مدیریت های برق و صرفه جويي در وقت و هزينه مراجعان از اهداف الکترونیکی کردن خدمات است.

قائم مقام مدیرعامل در برق شهرستان یادآور شد: طرح الکترونیکی شدن قبوض برق از مهرماه امسال همزمان با دیگر استان‌های کشور در یزد اجرا می‌شود.



مرجع خبر : دفتر روابط عمومی  |  کد خبر : 1677   |  تاریخ ارسال خبر :  1398/05/05 - 03 : 09 قبل از ظهر
گروه خبری: اخبار برگزیده   |  تعداد بازدیدکنندگان خبر: 483

نظر شما در مورد این مطلب


شرکت توزیع نیروی برق استان یزد
شرکت توزیع نیروی برق استان یزد
شرکت توزیع نیروی برق استان یزد
شرکت توزیع نیروی برق استان یزد