شرکت توزیع نیروی برق استان یزد
انتخاب قالب گرافیکی

شرکت توزیع نیروی برق استان یزد

+ 12px -
ارائه همه خدمات به مشترکین برق به صورت الکترونیکی از وب سایت

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق   استان یزد اعلام کرد:  شهروندان یزدی برای  پیشگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا ویروس به جای حضور فیزیکی برای دریافت خدمت  از بسترالکترونیکی  وب سایت استفاده کنند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق  استان یزد ، مهندس آرش نواب در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما با اشاره به تشکیل ستاد پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و ضرورت کاهش مراجعات حضوری برای دریافت خدمات ، افزود : کلیه‌ی خدمات این شرکت به صورت غیر حضوری از طریق وب سایت به نشانی اینترنت www.yed.co.ir  در منوی خدمات مشترکین، تمامی خدمات مورد نیاز خود را به صورت الکترونیکی و غیرحضوری دریافت کنند.

وی یادآور شد: شهروندان یزدی متقاضی انشعاب جدید بدون مراجعه به دفاتر پیشخوان نیز می توانند از  قسمت خدمات الکترونیکی و بدون هزینه ،درخواست انشعاب  خود را ثبت کنند.

 این مسئول با بیان اینکه کاهش هزینه ها ،کاستن مراجعات مردمی و سرعت بخشیدن به درخواست شهروندان از اهداف مهم راه اندازی فروش اینترنتی است ، یادآور شد: متقاضیان پس از مراجعه به قسمت میز خدمت در منوی اصلی و پرداخت اینترنتی از طریق درگاه بانکی ثبت نام  کرده و می توانند در بخش پیگیری تقاضا ، گزارش مراحل اجرا را مشاهده نمایند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد  ، تکریم مشتریان ، گسترش دولت الکترونیک و افزایش رضایت مندی مردم را رویکرد خادمین مردم در صنعت برق و مجموعه وزارت نیرو بیان کرد.

 



مرجع خبر : دفتر روابط عمومی  |  کد خبر : 1775   |  تاریخ ارسال خبر :  1398/12/14 - 54 : 11 قبل از ظهر
گروه خبری: عمومی   |  تعداد بازدیدکنندگان خبر: 350

نظر شما در مورد این مطلب


شرکت توزیع نیروی برق استان یزد
شرکت توزیع نیروی برق استان یزد
شرکت توزیع نیروی برق استان یزد
شرکت توزیع نیروی برق استان یزد