شرکت توزیع نیروی برق استان یزد
انتخاب قالب گرافیکی

شرکت توزیع نیروی برق استان یزد

+ 12px -
ارائه خدمات غیر حضوری به مردمان دارالعباده با راه اندازی اپلیکیشن " برق من "

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد از ارائه خدمات غیر حضوری برای تسهیل امور به مشترکان  با راه اندازی اپلیکیشن " برق من " خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد  ،  مهندس آرش نواب  با بیان اینکه در  شرایط موجود زیرساختِ ارائه 40 خدمت ازطریق اپلیکیشن " برق من " برای شهروندان فراهم است ، افزود : در بخش صورتحساب این اپلیکیشن امکان مشاهده آخرین قبض ، سابقه مصرف ، خوداظهاری قرائت کنتور ، بررسی صورتحساب و  تسویه حساب  بر اساس شناسه قبض وجود دارد.

این مسئول درخواست انشعاب جدید ، تفکیک و ادغام انشعاب ، وصل مجدد ، تغییر مکان داخلی ، جمع آوری موقت ، آزمایش کنتور ، اصلاح نام مشترکان، اصلاح اطلاعات ، افزایش یا کاهش انشعاب ، جمع آوری دائم ، قطع و نصب مجدد ، تغییر تعرفه و تغییر نام مشترک را از دیگر خدمات قابل انجام توسط اپلیکیشن برق من بیان کرد.

وی متذکر شد : در بخش برق امید سامانه برق من ، استعلام برق امید ، مقایسه میزان مصرف با دوره مشابه ، نکات مدیریت مصرف ، وضعیت سکونت در محل انشعاب و اخبار مرتبط با برق امید که از آبان ماه اجرایی شده قرار دارد.

مهندس نواب در خصوص قابلیت های دیگر این سامانه ، اظهار کرد : ثبت خاموشی ، رفع مشکل ولتاژ ، ثبت خسارت وارده به مردم ، درخواست رفع حریم ، اعلام مشکل روشنایی ، رفع خطر تاسیسات مخاطره آمیز ، ثبت خسارت وارده به شبکه ، ثبت سرقت برق و مکاتبات مراجعین حوزه و استعلام شبکه موجود توسط سازمان ها و ادارات دولتی در قسمت خاموشی این اپلیکشن قابل دسترس است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد یادآور شد : برای دریافت نسخه اپلیکیشن برق من ، مشترکین عزیز می توانند به آدرس www.yed.co.ir  یا اپلیکیشن کافه بازارمراجعه و خدمات را به صورت غیرحضوری دریافت کنند.



مرجع خبر : دفتر روابط عمومی  |  کد خبر : 1853   |  تاریخ ارسال خبر :  1399/08/19 - 50 : 10 قبل از ظهر
گروه خبری: اخبار برگزیده   |  تعداد بازدیدکنندگان خبر: 183

نظر شما در مورد این مطلب


شرکت توزیع نیروی برق استان یزد
شرکت توزیع نیروی برق استان یزد
شرکت توزیع نیروی برق استان یزد
شرکت توزیع نیروی برق استان یزد