درگاه خبري
انتخاب قالب گرافیکی

شرکت توزیع نیروی برق استان یزد

درگاه خبري

+ 12px -
پنج خدمت از خدمات پس از فروش برق از طریقه سامانه 121 فراهم شد

 

مدیر دفتر نظارت بر خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت : در حال حاضر 18 خدمت از خدمات پس از فروش از طریق مراجعه مشترکین به دفاتر پیشخوان قابل انجام و پنج خدمت از طریق سامانه 121 انجام می شود.

به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ، مهندس محمدحسین بلور ، مدیر دفتر نطارت بر خدمات مشترکین با اشاره به اهمیت پاسخگویی مناسب اپراتورهای سامانه 121 مرکز دیسپاچینگ به سوالات مردمی ، بیان کرد : تغییرنام انشعاب ، جابجایی و تست کنتور ، تغییر و اصلاح تعرفه ،  تسویه حساب  و بسیاری از خدمات توسط  سامانه 121 قابل ارائه است .

وی اضافه کرد : برای بهبود مستمر فرآیند خدمات پس از فروش و تسریع در امور مردم ، به دنبال ایجاد سازو کاری برای خدمات از طریق سامانه شبانه روزی 121 بودیم که در حال حاضر شرایط لازم برای ارائه این پنج خدمت فراهم شد.

مهندس بلور  یادآور شد :در گام نخست راهنمایی و پیگیری مشترک از مراحل انجام درخواست ، نظرسنجی از تماس گیرندگان در خصوص نحوه ارائه خدمات توسط واحدهای اجرایی ، ثبت کیلووات مشترکین دربسته ، پاسخگویی به شکایت مشترکین ، راهنمایی شرایط وگذاری انشعاب جدید و همچنین نحوه محاسبه قبوض برق توسط کاربران 121 صورت گرفته است.

وی تکریم و جلب رضایت ارباب رجوع و ارائه خدمات به هنگام به مشترکین برق ، امکان دسترسی سریع مشترکان ، حذف کاغذ و سرعت بخشیدن به درخواست ها به شیوه الکترونیکی را به عنوان مزیت های آن توصیف کرد.

مدیر دفتر نظارت بر خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان یزد متذکر شد: سامانه تلفنی 121 به عنوان مرکز پاسخگویی اتفاقات برق در طول شبانه روز ، برای مردم شناخته شده و پتانسیل بسیار خوبی را برای افزایش خدمات در حوزه مشترکین می تواند داشته باشد.

.



مرجع خبر : دفتر روابط عمومی  |  کد خبر : 1799   |  تاریخ ارسال خبر :  1399/03/24 - 42 : 13 بعد از ظهر
گروه خبری: فرهنگی ، ورزشی   |  تعداد بازدیدکنندگان خبر: 458

نظر شما در مورد این مطلب



خبری درج نشده است

شرکت توزیع نیروی برق استان یزد
شرکت توزیع نیروی برق استان یزد
شرکت توزیع نیروی برق استان یزد
شرکت توزیع نیروی برق استان یزد