درگاه خبري
انتخاب قالب گرافیکی

شرکت توزیع نیروی برق استان یزد

درگاه خبري

+ 12px -
بستر ورود اطلاعات در دفاتر پیشخوان یزد ، برنامه کاربردی برق من شد

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد تاکید کرد : برنامه کاربردی برق من ، بستر ورود اطلاعات مشترکین در دفاتر پیشخوان قرار گیرد و کاربران نیز آموزش لازم را ببینند.

به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ، مهندس علی جم در نشست کمیته بهبود خدمات غیرحضوری با اشاره به اهمیت انجام امور مرتبط با مشترکین از طریق اپلیکیشن برق من ، افزود : علاوه بر اولویت قرار گرفتن رسیدگی به درخواست های مردمی از طریق برنامه کاربردی برق من ، دفاتر پیشخوان هم بستر ورود اطلاعات خود را از این طریق انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد : اعضا کمیته بهبود خدمات غیرحضوری فرآیندها را از شروع تا پایان در برنامه کاربردی برق من دنبال کنند و نقاط ضعف آن را استخراج کنند.

این مسئول یادآور شد : تفکیک یا ادغام ، افزایش یا کاهش آمپر ، اصلاح انشعاب ، وصل مجدد ، قطع موقت ، تغییر مکان ، جمع آوری موقت و دائم ، آزمایش کنتور ، تغییر تعرفه ، ویرایش اطلاعات ، تغییر مالکیت ، بیمه مشترکین و کنتور هوشمند از جمله فرآیندهایی است که توسط تیم کارشناسی بررسی می شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد تاکید کرد : یک کارشناس توسط معاونت فروش خدمات مشترکین به عنوان نماینده مشترکین مسئول پیگیری مسائل مربوط به برنامه کاربردی برق من مشخص شود.

وی متذکر شد : بزودی سامانه ثبت شماره تلفن همراه ممشترکین در نگهبانی ها برای ارسال لینک برق من  توسط دفتر فناوری اطلاعات نصب خواهد شد.



مرجع خبر : دفتر روابط عمومی  |  کد خبر : 1967   |  تاریخ ارسال خبر :  1401/02/10 - 27 : 13 بعد از ظهر
گروه خبری: اخبار برگزیده   |  تعداد بازدیدکنندگان خبر: 235

نظر شما در مورد این مطلب



خبری درج نشده است

شرکت توزیع نیروی برق استان یزد
شرکت توزیع نیروی برق استان یزد
شرکت توزیع نیروی برق استان یزد
شرکت توزیع نیروی برق استان یزد