بستر ورود اطلاعات در دفاتر پیشخوان یزد ، برنامه کاربردی برق من شد
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد تاکید کرد : برنامه کاربردی برق من ، بستر ورود اطلاعات مشترکین در دفاتر پیشخوان قرار گیرد و کاربران نیز آموزش لازم را ببینند.
به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ، مهندس علی جم در نشست کمیته بهبود خدمات غیرحضوری با اشاره به اهمیت انجام امور مرتبط با مشترکین از طریق اپلیکیشن برق من ، افزود : علاوه بر اولویت قرار گرفتن رسیدگی به درخواست های مردمی از طریق برنامه کاربردی برق من ، دفاتر پیشخوان هم بستر ورود اطلاعات خود را از این طریق انجام دهند.
وی خاطرنشان کرد : اعضا کمیته بهبود خدمات غیرحضوری فرآیندها را از شروع تا پایان در برنامه کاربردی برق من دنبال کنند و نقاط ضعف آن را استخراج کنند.
این مسئول یادآور شد : تفکیک یا ادغام ، افزایش یا کاهش آمپر ، اصلاح انشعاب ، وصل مجدد ، قطع موقت ، تغییر مکان ، جمع آوری موقت و دائم ، آزمایش کنتور ، تغییر تعرفه ، ویرایش اطلاعات ، تغییر مالکیت ، بیمه مشترکین و کنتور هوشمند از جمله فرآیندهایی است که توسط تیم کارشناسی بررسی می شوند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد تاکید کرد : یک کارشناس توسط معاونت فروش خدمات مشترکین به عنوان نماینده مشترکین مسئول پیگیری مسائل مربوط به برنامه کاربردی برق من مشخص شود.
وی متذکر شد : بزودی سامانه ثبت شماره تلفن همراه ممشترکین در نگهبانی ها برای ارسال لینک برق منتوسط دفتر فناوری اطلاعات نصب خواهد شد.
مرجع خبر : دفتر روابط عمومی | کد خبر : 1967 | تاریخ ارسال خبر : 1401/02/10 - 27 : 13 بعد از ظهر گروه خبری: اخبار برگزیده | تعداد بازدیدکنندگان خبر: 235
خبری درج نشده است
تمام حقوق این سایت متعلق به شرکت توزیع نیروی برق استان یزد است استفاده از مطالب این پرتال با ذکر منبع بلامانع است